Cart Link

Store Reviews

Відео покупців

Фото покупців

Д
Даша

Звернувся до цього магазину для покупки iPhone 15 Pro, і це був справжній успіх! Від початку до кінця обслуговування було на найвищому рівні. Консультанти Наталія створили надзвичайно приємну атмосферу, допомогли розібратися з усіма технічними деталями та порадами щодо користування телефоном. Окремо хочу відзначити швидкість обслуговування і чесність: жодних прихованих платежів чи непотрібних доплат. Я впевнений, що звернуся сюди ще не раз і обов’язково порекомендую друзям. Якщо шукаєте не тільки якісну техніку, але й сервіс, що залишає приємні враження, вам саме сюди! Дякую за чудовий сервіс!

Менеджер «bigmag.ua»

Даша, щиро дякуємо за відгук.

А
Антон

Нещодавно завітав до цього магазину техніки та залишився у захваті від сервісу і вибору продукції. Придбав iPhone 15 Pro, і це був мій найкращий досвід покупки техніки. Консультанти Наталія продемонстрували справжній професіоналізм: усе детально пояснила, допомогла підібрати модель, яка ідеально відповідає моїм потребам, і відповіли на всі запитання. Особливо хочу відзначити їхню привітність та щиру турботу про клієнтів. У магазині відчувається, що тут дійсно цінують кожного покупця. Щиро дякую за відмінний сервіс і позитивні емоції! Рекомендую цей магазин усім, хто шукає якісну техніку та бажає отримати найкращий досвід покупки.

Менеджер «bigmag.ua»

Антон, дякуємо за відгук, були раді допомогти.

Д
Дарія

Добрий ранок, хотіла б залиши відгук на якість телефону та рівень обслуговування.
Нещодавно купували телефончик 13 Pro у чудовому стані, пристрій працює без перебоїв, гарно тримає заряд батареї, зовні відсутні дефекти ????. Тому б з радістю рекомендувала б Ваш магазин для покупок, але є питання щодо рівня обслуговування після якого залишається осадок і небажання повертатися до вас знову ????.
Телефон я бронювала у телеграм, в якому мене консультував дуже привітний консультант, який швидко допоміг обрати телефон, замовив його та забронював за мною у фізичному магазині міста Києва. Консультант декілька разів наголосив про таємний приз, який нас чекає при купівлі телефону, що радує та є чудовим бонусом ????. Телефон на наступний день приїхав забирати мій чоловік, так як пристрій купували саме для нього. Спочатку консультація в магазині була привітною та приємною, чоловік роздивився телефон, обрав для нього захисне скло, яке поклеїв консультант та чохол на телефон. А далі консультант ДУЖЕ настирливо пропонував придбати додаткову гарантію на телефон, розповідав про її можливості, але мого чоловіка вона не зацікавила, тому він від неї відмовився, так як не планував її купувати. Після відмови у придбані додаткової гарантії ставлення консультанта до клієнта змінилося кардинально, він став не привітним, без настрою, який на пофігізмі закінчив консультацію, що виглядало максимально непрофесійно і навіть викликало бажання не завершувати купівлю телефону. Так як мій чоловік лояльний, він все ж таки розрахувався за обраний товар та залишив магазин. Проте бажання повернутися надалі викликає лише негатив, але телефон все ж таки хороший. Звісно ніякого таємного подарунку у нас не було, можливо це просто маркетинговий хід для залучення клієнта, але без подарунку або подарунок це є кабель для зарядки, що було б максимально дивно. Звісно ніхто не покладав надії на даний подарунок, але є незрозумілим навіщо були декілька разів про це наголошувати при консультації онлайн. Я з цікавості задала дане питання для консультанта, який мене консультував у телеграм, але ігнорування триває досі.

Менеджер «bigmag.ua»

Дякуємо за ваш відгук і за те, що ви поділилися своїми зауваженнями. Нам дуже прикро, що виникли незручності під час візиту, і ми вдячні, що ви дали нам можливість їх вирішити. Ми завжди прагнемо забезпечувати високий рівень обслуговування, тому ваш зворотний зв’язок є для нас дуже цінним – він допомагає нам удосконалювати наш сервіс. Раді, що питання було успішно вирішене, і сподіваємося, що тепер ви задоволені результатом. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або пропозиції, будь ласка, звертайтеся до нас напряму – ми завжди готові допомогти. Дякуємо за ваше розуміння та довіру!

Д
Даша
2

Всім привіт )
Обмінювала айфон 11 на 13
Обміні оцінили мій 11 на 4/5, бо був трішки в камері пил ,+ заміна батареї треба була
Після обміну я пішла забирати свій б/у 13 айфон в зеленому кольорі ,обслуговував мене консультант Віталій ,допоміг перекинути мої дані з 11 на 13
Допоміг підібрати до нового телефону чехол ,павер,зарядне,захисне скло ,допоміг вибрати я взяла з дешевих ,так як пояснював мені консультант,що можна в разі чого мені замінити 5 разів захисне скло * гарантія на телефон була місяць я оплатила на 6 місяців
Консультанта Віталія рекомендую
Телефоном задоволена ,але трішки не звично
Телефон працює добре
Айфон 13 зеленому кольорі, 128 гб
Трішки є потертості ,але це ж б/ у
Телефоном задоволена )))

Менеджер «bigmag.ua»

Даша, дякуємо за відгук, були раді допомогти.

Д
Дмитро

консультант Владислав найкращий продавець магазину!

Менеджер «bigmag.ua»

Дмитро, щиро дякуємо за відгук.

К
Ксюша
1

Була в машині на позняках, купувала айфон 12 про. До телефону питань немає, працює супер. Щодо працівників: продавець - консультант, навішував багато непотрібної інформації, намагався продати продукцію набагато дорожче аніж це робив Ваш консультант в інтернеті. Висміював мою думку щодо покупки дешевого захисного скла або чохла, тощо. ( намагався продати дорожче, на мою відмову були висміювання) Питань до телефону немає, все працює чудово, але якби довелось ще щось купувати в цього консультанта, я би оминула цей мазанин. Покупку робила 03.10.24)

Менеджер «bigmag.ua»

Дякуємо за ваш відгук і приносимо свої вибачення за незручності, які виникли під час взаємодії з нашим менеджером. Нам дуже важливо почути зворотний зв'язок від наших клієнтів, адже це допомагає нам удосконалювати наш сервіс.

Ми проведемо внутрішню перевірку щодо цієї ситуації та обов'язково вживемо заходів, щоб подібне не повторилося в майбутньому. Ваш досвід є для нас пріоритетом, і ми сподіваємося, що ви дасте нам можливість виправити враження. Ваші зауваження допомагають нам удосконалюватися, і ми цінуємо вашу участь у цьому процесі.

Сподіваємося на подальшу співпрацю, і будемо вдячні, якщо зможемо виправити це непорозуміння. Якщо у вас є додаткові зауваження або побажання, будь ласка, зверніться до нас напряму, і ми зробимо все можливе, щоб вам допомогти.

Р
Ростислав
1

Замовив на сайті iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue б/у з батареєю 100% за 23190 грн.. В інстаграмі на 1000 грн. чомусь дорожче… Зателефонувала менеджер та повідомила, що за таку ціну лише із заміненим екраном, заміненим модулем звʼязку та батареєю 80+. Мене це не влаштувало - запропонували варіанти на 1200-1300 дорожче. Побажання: вказуйте реальні ціни та реальний опис на сайті.

Менеджер «bigmag.ua»

Дякуємо за ваш відгук і хочемо прояснити деякі нюанси щодо ціни вказаної на сайті. На нашому сайті вказана орієнтовна вартість техніки, яка може змінюватися в залежності від фактичного стану пристрою (залежно від історії обслуговування, зовнішнього стану та характеристик ціна може змінюватися). Детальніше ви про це можете дізнатися у менеджерів. Під час підбору техніки наші спеціалісти враховують різні фактори, такі як зовнішній вигляд, наявність пошкоджень або заряд та справність акумулятора батареї тощо, що впливає на остаточну ціну. Оскільки у нас представлений широкий асортимент техніки, який відрізняється за станом, ми вказуємо орієнтовну вартість, і вже під час діалогу з вами наші менеджери допоможуть вам підібрати пристрій що буде відповідати вашим критеріям. Хочемо зауважити, що телефони які розміщено в каталозі товарів на сайті є повністю робочими та перевіряються по більше ніж 33 пунктах, що дає впевненість в якості нашої техніки.

Ми завжди прагнемо бути прозорими в наших послугах і заздалегідь інформуємо клієнтів про можливі зміни вартості на підставі стану пристрою. Ми цінуємо вашу довіру і прагнемо зробити сервіс максимально зручним для вас. Якщо у вас є додаткові запитання або зауваження, будемо раді їх обговорити, щоб знайти найбільш зручне рішення для вас.

Дякуємо за розуміння та за ваш відгук!

М
Марія
1

Телефон досить хороший але з 100 відсотків акумулятор сів до 97 менше ніж за місяць, дуже розчарована цим але в принципі все добре, крім цього.

Менеджер «bigmag.ua»

Дякуємо за ваш відгук! Хочемо уточнити деякі технічні аспекти щодо батарей iPhone. Оригінальна компанія Apple з заводу зашиває в акумулятор більше, ніж 100% ємності, часто до 104% і навіть більше. Це дозволяє батареї дуже довго тримати 100% у налаштуваннях, але після цього відсоток може знижуватися швидше.

Причинами швидкого зменшення показників можуть бути використання потужних додатків, зарядні пристрої, павербанки, автомобільні зарядні, використання телефону під час зарядки, швидка зарядка, спека, перепади температур і т.д. Усе це впливає на стан батареї. Проте важливо знати, що після падіння показників батарея може стабілізуватися, і відсоток залишатися незмінним протягом тривалого часу. Маємо особистий досвід, коли на iPhone 13 Pro батарея спала з 97% до 93% за п'ять тижнів, але на рівні 93% трималася понад місяць без змін. Це нормально, тому що телефон автоматично калібрує батарею залежно від умов використання.

Що стосується нашого сервісу, то при заміні батареї ми ставимо акумулятор зі 100% ємності, не використовуючи додаткові резерви, як це робить Apple. Тому вже через місяць у клієнта можуть бути показники 97% або 94%, що залежить від умов експлуатації пристрою. Це абсолютно нормальний процес для калібрування батареї.

Д
Дмитро
10

Вітаю, хочу розповісти про свій досвід з вашим магазином, та як я придбав собі айфон 13 на 128 гб.

Перша неприємна ситуація: Ціни повсюди різні. На сайті - 18590 грн, у телеграмі - від 20 тисяч, у інстаграмі - 18390, а в чеку вийшла зовсім інша сума.

Друга неприємна ситуація: Написав у інстаграм, щоб придбати Айфон 13 128гб, акб 95-100% у синьому кольорі, менеджер ввічливо мене проконсультувала, та запропонувала варіант - незначні дефекти біля камери, акб 100%, ціна - 18800 грн (тримаємо увагу на цій ціні), я погодився, на наступний день до мене вже приїжджає телефон, не було можливості перевірити на пошті, тому перевірив пізніше вдома. Одразу в очі кинувся вигорівший дисплей (хоча на сайті пише, що він йде без битих пікселів і т.п.), не став писати в підтримку про це, тому що, думав, що це зникне. Але пару днів користування - проблема не зникла. Зв'язався знову з менеджером, вона написала, що потрібно робити повернення телефону, мені запропонували: повернути кошти або замінити на інший телефон. Я обрав другий варіант, написав, що хочу такий ж самий, але без дефекту на дисплеї. Далі, коли телефон приїхав до вас, менеджер почала пропонувати альтернативи. Спочатку запитала, чи бажаю я обрати на 256 гб, тому що в наявності лише один телефон у синьому кольорі на 128 гб. Надсилає мені фото, та інформацію про телефон: 128 гб, акб 89%, дефектів на корпусі практично немає, ціна - 19590 грн. Тобто, мені пропонують телефон, практично гіршої якості, чим той який мені вперше відправили, і я ще маю за нього доплачувати. Я відмовився, вона запропонувала мені у зеленому кольорі, без доплати, але на корпусі значні дефекти і акб 87%, я погодився, тому що у мене немає часу, щоб далі розбиратися з цим питанням.

Які висновки: Перед відправкою телефону, ви не перевіряєте його по 33+ пунктам як назначено на сайті, або ви перевіряєте — але не повідомляєте про всі недоліки телефону. Ці ситуації мене дуже засмутили, тому що, у мене знайомі також брали у вас, і у них все добре, а зі мною сталась така неприємність. Не планую на далі повертатися до вас.

Менеджер «bigmag.ua»

Дякуємо за ваш відгук і за те, що дали нам можливість вирішити це питання. Ми раді, що нам вдалося знайти спільне рішення, і сподіваємося, що ви залишилися задоволені нашим сервісом. Компанія ретельно перевіряє всі пристрої на наявність тих або інших дефектів - якість техніки для нас дуже важлива, адже ми знаємо як ви це цінуєте. В даному випадку було допущено помилку з нашої сторони при консультації, і ми винесли з цього цінний урок, аби при наступній покупці ви отримали повну інформацію та якісну техніку. Помилок не допускають тільки ті, що нічого не робить, ми ж, для вас, щодня вдосконалюємося. Ми цінуємо вашу співпрацю і раді, що питання було успішно вирішено. Завжди відкриті для діалогу, та чекаємо вас знову в наших магазинах.

П
Поліна
7

Сьогодні я купила новий телефон - айфон 14 про він просто неймовірний. Все чудово працює і в шикарному стані. Особливо хочу подякувати чудовому персоналу - це найкраще обслуговування. Наталя - чудовий працівник, дуже приємно обслуговувала та підказувала, дякую їй . Покупкою дуже задоволена

Менеджер «bigmag.ua»

Поліна, дякуємо за відгук, були раді допомогти.

Написати відгук
Спробуйте додати фото та відео до свого відгука, щоб він став ще більш цікавим
Про BigMag:
<strong>10 років</strong> на ринку України
10 років на ринку України
Більше <strong>100.000 клієнтів</strong>
Більше 100.000 клієнтів
1000+ відгуків на Google, середня оцінка 4,6*
Аудитирія в Instagram 125.000 та TikTok 187.000