Cart Link

Гарантія та повернення

При купівлі товару в наших магазинах, надається гарантія від 14 днів до 12 місяців, в залежності від товару і можливості придбання розширеної гарантії магазину. На нову техніку стандартна гарантія становить 1 місяць, на техніку після вживання, гарантія становить 14 днів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон продавця. Стандартна гарантія на техніку вказана на сайті біля картки товару.

Переваги розширеної гарантії нашого магазину

У нашому магазині Ви маєте можливість продовження Вашої стандартної гарантії до розширеної:

  • При купівлі в нас нової техніки Apple у Вас є можливість продовження стандартної гарантії на 1 рік. Компанія Apple надає гарантію на свої пристрої терміном на 1 рік, але варто враховувати той факт, що в Україні немає офіційних сервісів Apple, і в разі якщо Ваш пристрій перестане працювати, Вам необхідно самому відправляти пристрій по гарантії в Європу або Америку. Відправлення пристрою обійдеться Вам в середньому 4000 грн, а якщо закінчиться гарантійний термін, тоді прийдеться сплатити і ремонт. Наша розширена гарантія повністю бере на себе всі витрати на пересилку і доставку техніки Apple.
  • У випадку з технікою Samsung Ви можете продовжити гарантію на 1 рік. Тому якщо Ваш пристрій перестане працювати, ми повністю займаємося ремонтом пристрою в наших сервісах, економлячи тим самим Ваш час і гроші.
  • На техніку «Після вживання» також поширюється можливість придбання розширеної гарантії на 1 рік. Якщо Ви придбаєте розширену гарантію на б/у товар, то його ремонтом ми займаємося самі.

Додаткові умови гарантії на б/у техніку Apple

  • Гарантія НЕ поширюється на комплектуючі;
  • На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування НЕ видається;
  • Повернення коштів відбувається якщо пристрій повністю вийшов з ладу протягом гарантійного терміну не з вини покупця і сервісний центр BigMag НЕ може усунути цю несправність. В других випадках б/у техніка повернення та обміну НЕ підлягає.

Гарантія анулюється у разі якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних, або необережних дій покупця, або третіх осіб;
  • порушені правила використання, вказаних в експлуатаційних документах;
  • було несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути ідентифікований;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження викликані аварійнім підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження внаслідок ненормального функціонування виробу, викликані програмами;
  • пошкодження внаслідок  ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних розхідних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення.

Умови обміну та повернення нової техніки

Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 робочих днів з моменту покупки. Повернення або обмін товару допускається, якщо виконуються наступні умови:

  • Товар, що НЕ був у вжитку і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення НЕ піддавалося змінам і т. п.;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування.

Де приймається техніка на гарантійне обслуговування

Вся техніка приймається при наявності правильно заповненого гарантійного талону, чека який підтверджує покупку, товару, упаковка і комплектуючих до нього в наших магазинах в Києві. Якщо Ви перебуваєте в іншому місті, де немає нашого магазину, товар потрібно відправити «Новою поштою».
Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 093 773 36 92

Скільки часу займає діагностика товару і ремонт по гарантії

Діагностика товару по гарантії займає від 3 до 14 робочих днів. Дефекти і несправності, які з'явилися по вині виробника, повинні бути усунені протягом 14 робочих днів від дати прийняття товару на гарантійний ремонт. Цей термін може бути продовжено до 28 робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих, яких наразі немає в наявності. У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарі, який Ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в сервісному центрі, протягом встановленого гарантійного терміну, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Whatsapp
Замовити через telegram