Товар
Кількість
Сума
При купівлі товару в наших магазинах, надається гарантія від 14 днів до 12 місяців, в залежності від товару і можливості придбання розширеної гарантії магазину. На нову техніку стандартна гарантія становить 1 місяць, на техніку після вживання, гарантія становить 14 днів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон продавця. Стандартна гарантія на техніку вказана на сайті біля картки товару.
Правила повернення та обміну товару належної якості
|
Правила повернення та обміну товару через неналежну якість
|
|
Правила повернення непродовольчої продукції згідно із законом про захист прав споживача:
Для обміну чи повернення товару належної якості необхідно підійти до магазину за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 13/2 (ст. м. Майдан Незалежності) будь-якого дня з 10-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього та товарний чек. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити поштою. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії +380 (93) 773 3692. Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів провадиться на вимогу покупця. Строк повернення коштів становить 7 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливе готівкою або переказом на картку, транспортні витрати на повернення товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші. |
|
Для обміну чи повернення товару належної якості необхідно підійти до магазину за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 13/2 (ст. м. Майдан Незалежності) будь-якого дня з 10-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього та товарний чек. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити поштою. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії +380 (93) 773 3692. Просимо Вас звертатися до особи, яка здійснює послуги з гарантійного та сервісного обслуговування та діагностики товарів. Придбаний товар повертається у такому порядку:
Для звернення вам необхідно мати товар та документи, що підтверджують придбання та гарантійні зобов'язання.
|
Діагностика товару по гарантії займає від 3 до 14 робочих днів. Дефекти та несправності, які з'явилися по вині виробника, повинні бути усунені протягом 14 робочих днів від дати прийняття товару на гарантійний ремонт. Цей термін може бути продовжено до 28 робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих, яких наразі немає в наявності. У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарі, який Ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в сервісному центрі, протягом встановленого гарантійного терміну, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.