Cart Link

Гарантія та повернення

При купівлі товару в наших магазинах, надається гарантія від 14 днів до 12 місяців, в залежності від товару и возможности придбання розшіреної гарантії магазину. На нову техніку стандартна гарантія ставити 1 місяць, на техніку колишня вживання, гарантія ставити 14 днів. Підтвердженням гарантійніх зобов'язань служити гарантійний талон продавця. Стандартна гарантія на техніку вказана на сайті біля картки товару.

Преимущества розшіреної гарантії нашого магазину

У нашому магазині ви маєте можлівість продовження Вашої стандартної гарантії до розшіреної:

  • При купівлі у нас новой техніки Apple у вас є можлівість продовження стандартної гарантії на 1 рік. Компанія Apple надає гарантію на свои пристрої терміном на 1 рік, но Варто враховуваті тієї факт, что в Україні немає офіційніх сервісів Apple, и в разі если ваш Пристрій перестанемо працювати, вам необходимо самому відправляті Пристрій по гарантії в Європу або Америку. Відправки пристрою обійдеться вам в Середньому 4000 грн, а если спливом гарантійний срок, то придется Сплатити и ремонт. Наша розшірена гарантія Повністю бере на себе всі витрати на Пересилка и доставку техніки Apple.
  • У випадка з технікою Samsung ви можете продовжіті гарантію на 1 рік. Тому если ваш Пристрій перестанемо працювати, ми Повністю займаємося ремонтом пристрою в наших сервісах, економлячі тім самим ваш час і гроші.
  • На техніку «Колишня вживання» такоже пошірюється можлівість придбання розшіреної гарантії на 1 рік. Если ви Придбай Розширення гарантію на б / у товар, то его лагодженням ми займаємося Самі.

Додаткові умови гарантії на б / у техніку Apple

  • Гарантія НЕ пошірюється на комплектуючі;
  • На період гарантійного ремонту аналогічне справно устаткування НЕ Видається;
  • Повернення копійчаних коштів відбувається если Пристрій Повністю Вийшов з ладу в течение гарантійного рядку не з вини покупця и сервісний центр BigMag НЕ может усунуті Цю поломку. В других випадка б / у техніка Повернення та обміну НЕ підлягає.

Гарантія анулюється у разі если:

  • порушена Збереження гарантійніх пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, Які вініклі внаслідок умисне або необережному Дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила использование, вікладені в експлуатаційних документах;
  • Було изготовлен несанкціоноване Розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • серійній або IMEI номер, что находится в пам'яті вироби, зміненій, стертий б або не может буті встановлений;
  • пошкодження в результате стіхійніх лих (природних явіщ);
  • пошкодження, что вініклі внаслідок недбалого Ставлення або использование (недотрімання температурного режиму, Вплив Рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодженню, віклікані аварійнім підвіщенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального Функціонування вироби, віклікано програмами;
  • пошкодження або ненормального Функціонування вироби, спрічінене Використання нестандартних та (або) неякісніх витратності матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення.

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви можете повернути або обміняті товар на протязі 14 робочих днів з моменту покупки. Повернення або обмін товару допускається, если віконуються следующие умови:

  • Товар, що не БУВ у вжитку и не має слідів использование: подряпін, сколів, потертостей, на лічільніку телефон не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення НЕ піддавалося змінам и т. П.;
  • Товар Повністю укомплектованість и не порушена цілісність упаковки;
  • Збережені всі ярлики и Заводське маркування.

Де пріймається техніка на Гарантійне обслуговування

Вся техніка пріймається при наявності правильно заповнений гарантійного талона, чека Який підтверджує покупку, товару, упаковки и комплектуючих до него в наших магазинах в Києві. Если ви перебуваєте в ІНШОМУ місті, де немає нашого магазину, товар та патенти Відправити «Новою поштою».
Подробиці Пересилання Уточнюйте за тел .: 093 773 36 92

Скільки часу займає діагностика товару и ремонт по гарантії

Діагностика товару по гарантії займає від 3 до 14 робочих днів. Дефекти и несправності, Які з'явилися по вини виробника, повінні буті усунені в течение 14 робочих днів від дати Прийняття товару на гарантійний ремонт. Цей срок может буті продовження до 28 робочих днів, если несправність требует заміні комплектуючих, якіх в Наразі немає в наявності. У разі Виявлення істотніх недоліків, Які вініклі з вини виробника, в товарі, Який ви у нас купили, або ВІН Вийшов з ладу з вини виробника и не может буті відремонтованій в сервісному центрі, протягом Встановлення гарантійного рядок, ми обміняємо товар на аналогічній або повернемо гроші.