Cart Link

Гарантія та повернення

ГАРАНТІЯ

При купівлі товару в наших магазинах, надається гарантія від 14 днів до 12 місяців, в залежності від товару і можливості придбання розширеної гарантії магазину. На нову техніку стандартна гарантія становить 1 місяць, на техніку після вживання, гарантія становить 14 днів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон продавця. Стандартна гарантія на техніку вказана на сайті біля картки товару.

Додаткові умови гарантії на б/у техніку Apple

  • Гарантія НЕ поширюється на комплектуючі;
  • На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування НЕ видається;
  • Повернення коштів відбувається якщо пристрій повністю вийшов з ладу протягом гарантійного терміну не з вини покупця і сервісний центр BigMag НЕ може усунути цю несправність. В других випадках б/у техніка повернення та обміну НЕ підлягає.

Гарантія анулюється у разі якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних, або необережних дій покупця, або третіх осіб;
  • порушені правила використання, вказаних в експлуатаційних документах;
  • було несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути ідентифікований;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження внаслідок ненормального функціонування виробу, викликані програмами;
  • пошкодження внаслідок  ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних розхідних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення.

ПОВЕРНЕННЯ

Правила повернення та обміну товару належної якості

 

 

Правила повернення та обміну товару через неналежну якість

 


Правила повернення непродовольчої продукції згідно із законом про захист прав споживача:


  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування.

Для обміну чи повернення товару належної якості необхідно підійти до магазину за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 13/2 (ст. м. Майдан Незалежності) будь-якого дня з 10-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього та товарний чек. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити поштою. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії +380 (93) 773 3692.


Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів провадиться на вимогу покупця. Строк повернення коштів становить 7 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливе готівкою або переказом на картку, транспортні витрати на повернення товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші.


 
 

 

Для обміну чи повернення товару належної якості необхідно підійти до магазину за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 13/2 (ст. м. Майдан Незалежності) будь-якого дня з 10-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього та товарний чек. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити поштою. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії +380 (93) 773 3692.


Просимо Вас звертатися до особи, яка здійснює послуги з гарантійного та сервісного обслуговування та діагностики товарів.

Придбаний товар повертається у такому порядку:

  • Товар підлягає поверненню лише через СЦ і лише у строк 14 календарних днів із моменту придбання;
  • СЦ проводить експертну оцінку в період до 14 календарних днів та робить висновок;
  • У разі позитивного рішення СЦ, повернення коштів проводитиметься протягом 7 календарних днів;
  • У разі негативного рішення СЦ товар повертається клієнту і видається висновок.

Для звернення вам необхідно мати товар та документи, що підтверджують придбання та гарантійні зобов'язання.

 


 

Скільки часу займає діагностика товару і ремонт по гарантії

Діагностика товару по гарантії займає від 3 до 14 робочих днів. Дефекти та несправності, які з'явилися по вині виробника, повинні бути усунені протягом 14 робочих днів від дати прийняття товару на гарантійний ремонт. Цей термін може бути продовжено до 28 робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих, яких наразі немає в наявності. У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарі, який Ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в сервісному центрі, протягом встановленого гарантійного терміну, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Про BigMag:
<strong>10 років</strong> на ринку України
10 років на ринку України
Більше <strong>100.000 клієнтів</strong>
Більше 100.000 клієнтів
1000+ відгуків на Google, середня оцінка 4,6*
Аудитирія в Instagram 125.000 та TikTok 187.000